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DATEN ARABERA PROGRAMAZIOA

PROGRAMACIÓN POR FECHAS

MEM-ek taldeentzako bisita gidatuak eskaintzen ditu erakustaldi guztietan, ohiko ordutegitik kanpo era bai.  Hitzordua eskatu helbide honetan txema @ musicaexmachina.com telefonoa adieraziz.


Para grupos de personas MEM ofrece visitas guiadas a sus exposiciones, también fuera del horario habitual de apertura. Concertar cita indicando tlf. escribiendo a txema (arroba) musicaexmachina.com

MEM Exhibition Hall: Bisitak egiteko ordutegia: asteazkenetik larunbatera 18:00etatik 21:00etara arte. Larunbatak eta igandeak: 12:30etatik 14:30etara, egun seinalatuak izan ezik.

MEM Exhibition Hall: Horario de visitas: miércoles a viernes. 18 a 21 h
Sábados y Domingos: 12.30 a 14.30 h, salvo días señalados.
CMD San Francisco: lunes a viernes 8:30 a 21.30 h

Emanaldi guztietan sarrera libre da, baina posible bada borondatezko bost euroko diru ekarpena iradokitzen da.

Precio libre:
Todas las actuaciones y actividades son con entrada libre, pero se sugiere que a quien le sea posible haga una aportación voluntaria. A modo orientativo decir que esta puede ser de 5 €.

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Azaroak 5, osteguna, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Vernissage. Bideoartea

"Drink Sky On Rabbit's Field (Lost Control)" 6´55 Arnont Nongyao (Thailandia) 

"Destroyer" 1'30 Jan Hakon Erichsen (Norvegia)
"Irreversible Forest" 4'35 Allison Kotzig & Istvan Szilagyi (Eslovakia)

Jueves  5 de Noviembre 20 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vernissage. Videoarte
"Drink Sky On Rabbit’s Field (Lost Control)” 6´55 Arnont Nongyao (Tailandia)
“Destroyer” 1’30 Jan Hakon Erichsen (Noruega)
“Irreversible Forest” 4'35 Allison Kotzig & Istvan Szilagyi (Eslovaquia)



"Drink Sky On Rabbit's Field (Lost Control)" 6´55 Arnont Nongyao (Thailandia) 

Gauza guztiak lotu daitezke arrazoizkoarekin edo irrazionalarekin.

"Drink Sky On Rabbit’s Field (Lost Control)” 6´55 Arnont Nongyao (Tailandia)
Todas las cosas pueden enlazar con lo racional o con lo irracional.
www.arnontnongyao.com



"Destroyer" 1'30 Jan Hakon Erichsen (Norvegia)
Helburu honekin eraikitako Eskultura zinetika batzuek hondatzen dituzten Landareen munduko objektu batzuk. 
Jan Hakon Erichsen artista norvegiarra honek baliabide desberdinekin lan egiten du, eta hurrengo kontuetan erdiratzen da: beldurra, amorrua eta frustrazioa. Urte batzuk eman du DIY-ren estetika (zuk zeu egin) hobetzen eta aurkitutako objektuak dira bere lan iturri nagusia. Erichsen-ek zenbait erakusketa eskaini du Norvegia arte aretotan eta atzerrian baita zenbait nazioarteko bideo jaialditan ere Osloko Artearen Akademia Nazionalean ikasketak bukatu ondoren.

“Destroyer” 1’30 Jan Hakon Erichsen (Noruega)
Varios objetos del mundo de las plantas son demolidos de manera dramática por esculturas cinéticas, que han sido construidas para esto como su único objetivo.
Jan Hakon Erichsen es un artista noruego que trabaja dentro de una variedad de medios centrándose en temas como el miedo, la ira y la frustración. Ha pasado varios años perfeccionando una estética DIY (hazlo tu mismo) siendo los objetos encontrados su  principal fuente de material de trabajo. Erichsen ha realizado numerosas exposiciones en galerías noruegos e internacionales y participado en numerosos festivales internacionales de vídeo después de terminar sus estudios en la Academia Nacional de las Artes de Oslo.
www.janhakon.com

"Irreversible Forest" 4'35 Allison Kotzig & Istvan Szilagyi (Eslovakia)
Lan honetan gure jarreren itxurak aztertzen dira, hauek alda daitezke bat batean gure giroaren normaltasunaren aldaketa bati erantzuna bezala (ekintza terroristak, istripuak, gaixotasunak...) maitagarri ipuinak erreferentzia hartuz. EEBBetan leku batetik beste batera joaten eta kotxean bizitzen gaztaro basatia pasa eta gero, orain Miami eta Karpatoetako herri txiki baten artean bizi da.

“Irreversible Forest” 4'35 Allison Kotzig & Istvan Szilagyi (Eslovaquia)
En “Irreversible Forest” se exploran las formas en que nuestras actitudes pueden cambiar de repente en respuesta a un cambio de la normalidad de nuestro entorno (acciones terroristas, accidentes, enfermedades,…) tomando como referencia los cuentos de hadas.
Allison Kotzig es una artista que después de pasar una juventud salvaje vagando por EE.UU. y viviendo en su coche, ahora divide su tiempo entre Miami y un pequeño pueblo en las estribaciones eslovacas de los Cárpatos.
www.kotzig.com

Azaroak 6, ostirala, 18:00etan
Off MEM Sarean (Mariaren Bihotza plaza 4)
Bat-batekotasuna esperimentalako Jam. Ekar ezazu zure musika tresna.

Viernes 6 de Noviembre 18 h
Off MEM Sarean (Plaza Corazón de María 4)
Share Bilbao. Jam de improvisación experimental. Trae tu instrumento.
www.sharebilbao.com

Azaroak 6, ostirala, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Vernissage

Petra Dubach & Mario van Horrik (Herbehereak)
“Waves” Soinu instalazioa
Mathias Will (Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalazio / performance

Viernes 6 de Noviembre 20 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vernissage
Petra Dubach & Mario van Horrik (Países Bajos)
“Waves” Instalación sonora
Mathias Will (Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalación / performance



Petra Dubach & Mario van Horrik
(Herbehereak)
“Waves” (Uhinak)
Petra Dubach eta Mario van Horrik-ek mugimendua eta soinuarekin lan egite dute. Haien iritziz soinua eta mugimendua berdin berdinak dira. Askatasunaren kontzeptupean beren lana aurkezten dute zenbait itxuratan: musika emanaldiak, performanceak, objektuak eta eta instalazioak. Erronka, soinuen zailtasuna eta atzeraelikadura sistemak (feedback) atsegin dituzte. 2010 urtetik "Waves" inbestigazio proiektua lantzen ari dira, instalazio eta mugimenduan oinarrituta atzeraelikadura performanceak sortuz. Sistema honetan sortutako soinu eta mugimendu barietatea liluragarriena da.
"Waves”, Instalazio elkarreragilea
Kate luzeak transductorekin, pick-up-ak eta erreminta-kutza disko-jogailu baten orratz elektromagnetikoak uhin egonkorrak sortzen ditu aretoan. Espazioan kokatzen edo astiro mugitzen dira inguruan pertsonak uhin egonkorrekin interferitzen dira eta horregatik soinuak aldatzen dira. Honela erakustaldiaren bisitariak musikari, koreografo, artista (nahi badute) bihurtzen dira. Petra eta Mario-k lehenengo gaua emanaldi bat eskainiko dute esandakoa frogatzeko

Petra Dubach and Mario van Horrik (Países Bajos)
“Waves” (Ondas)
Petra Dubach y Mario van Horrik trabajan con el movimiento y el sonido.
Para ellos sonido y movimiento son idénticos. Bajo el concepto de libertad presentan su trabajo en diversas formas: conciertos, performances, objetos e instalaciones.
Les gusta especialmente el desafío y la complejidad de los sonidos y sistemas de retroalimentación (feedback). Desde 2010 están embarcados en su proyecto de investigación "Waves", donde crean instalaciones y performances de retroalimentación subsónicas basadas en el movimiento. Lo más fascinante de "Waves" es la variedad de sonidos y movimientos que resultan de una inestable e impredecible sistema básicamente simple.
" Waves”, instalación interactiva
Cadenas largas con transductores y pick-ups y una caja de herramientas con una aguja de tocadiscos electromagnética producen ondas estacionarias en el espacio de la galería. Las personas que toman una posición en el espacio, o se mueven lentamente alrededor, interfieren con las ondas estacionarias, con lo que cambian los sonidos.
De esta manera los visitantes de la exposición se convierten en músicos, coreógrafos, artistas (si así lo desean).
Petra y Mario harán una actuación en la noche de apertura para demostrarlo.
https://vimeo.com/124845315



Mathias Will
(Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalazio / performance
Zibilizazio galdu bateko azken gizaki bizia bere habitatean izan daiteke bisitatua eta behatua. Nahiz eta hitz egiteari utzi zion frustrazioagatik, bere hizkuntzako hiztun bakarra zen eta horregatik berak asmatutako keinu hizkuntzaz komunikatu nahi du. Txori baten antzera bati gurtza iluna eskaintzen dio, zenbait iruditan ikuz dezakegu. Zergatik bere kultura desagertzear dago, beste kultura batzuk sendoagoak dira aldaketaren aurrean eta garatzen ari diren bitartean, hau da galdera.
www.wolkenunddreck.de

Mathias Will (Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalación / performance
El último ser humano vivo de una civilización perdida puede ser visitado y observado en su hábitat. Aunque dejó de hablar por la frustración que le supuso que nadie más que él hablará ya su lengua, desea comunicarse con un lenguaje de signos que el mismo ha creado. También celebra un oscuro culto relacionado con un ser vivo parecido a un pájaro, al que también podemos ver en algunas imágenes.
La pregunta es por qué su cultura está a punto de desaparecer cuando otras culturas se están desarrollando y son más resistentes al cambio.
www.wolkenunddreck.de

sábado 7 de Noviembre
MEM Exhibition Hall permanecerá cerrado esa mañana

Azaroak 7, larunbata, 13:00etan
Off MEM Sarean (Mariaren Bihotza plaza 4)
Irakurketak Enrique Mochales-ekin
Aurora Suárez, Txema Agiriano eta Enrique Mochales-en eskutik


sábado 7 de Noviembre 12,30 h
Off MEM Sarean (Plaza Corazón de María 4)
Lecturas con Enrique Mochales
Lecturas de textos de Enrique Mochales a cargo de Aurora Suárez, Daniela Bartolomé, Mar i bel Valdivia Palma, Txema Agiriano y Enrique Mochales y microconcierto de Jackie Revlon & Ramblin Edu


Azaroak 7, larunbata, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Vernissage
Mathias Will (Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalazio / performance
Boris Beja (Eslovenia)
Art = (wine + fuck) Instalazio
Pilar Baizán
“Inauguraciones de arte” bideo

Sábado 7 de Noviembre 20 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vernissage
Mathias Will (Alemania)
“El hombre blanco. El último de su especie” Instalación / performance
Boris Beja (Eslovenia)
Art = (wine + fuck) Instalación
Pilar Baizán
“Inauguraciones de arte” video



Boris Beja
(Eslovenia)
Art = (wine + fuck)
2014. Instalazio. Ardo eta paper.
“Arte-areto batzuetan champagne eta pintxoak zerbitzatzen dute, beste batzuetan ardo, beste batzuetan kalitatezko botilako ura. Erakusketak inauguratzen direnean alkohola zerbitzatzea ohikoa da Artearen munduan. Leku guztietan egiten da. Inon ez da txartzat hartzen.
Alkohola, ardoa orokorrean, dohainik eskaintzen da bezeroei. Gizarte kontua baino ez da. Inaugurazioetako bisitariei nahiko ona den ardoa prezio on batena eskaintzen die (beste batzuetan ez bat ere ona, benetan).
Artearen historioa laguntasunaren historioa da, Gerhard Mer-ek esan zuen bezala. Artista batzuek ez dute lagunik, edo oso lagun gutxi, orokorrean ez dira agertzen Artearen mapa. Azken garaian kartografo gehiago daude mapak sortuz, eta hau ona da” Boris Beja

Boris Beja (Eslovenia)
Art = (wine + fuck)
2014. Instalación. Vino y papel.
“Algunas galerías sirven champagne con canapés, otras vino, otras agua embotellada de calidad. Servir alcohol en las inauguraciones de las exposiciones en las galerías es algo habitual en el mundo del arte. Se hace en todos sitios. En ninguna parte se considera esto algo malo.
El alcohol, por lo general vino, se ofrece gratis a los potenciales clientes. Es simplemente una forma social de hacer las cosas. A los visitantes de las inauguraciones se les sirve un vino bastante bebible a buen precio (aunque algunas galerías ofrezcan a veces un vino con un sabor que sólo esperaría encontrar en una botella bajo el fregadero de la cocina).
La historia del arte es la historia de la amistad, como dijo Gerhard Merz. Algunos artistas que no tienen amigos, o tienen muy pocos amigos, por lo general no aparecen en el mapa del arte. Es una buena cosa que en los últimos tiempos haya más cartógrafos creando mapas.” Boris Beja



Pilar Baizán

“Inauguraciones de arte” bideoa
Dokumentala martxoa-iraila 2011. 13’ 48”. MiniDV. Gazteleraz
Estrenaldia Pärnu-n, International Film and Video Festival. Pärnu, Estonia. 2012ko abuztuan
Dokumental honek Arte inaugurazio batean aurki ditzakegun elementu desberdinak erakusten ditu: lanak, jende mota, giro desberdinak, artistak… dena begirada ironiko batetik, Artearen munduaren azterketa soziologiko bat egiteko asmoz.
Zuzendaritza: Pilar Baizán
Musika: Juke Box Racket
https://vimeo.com/pilarbaizan

Pilar Baizán
“Inauguraciones de arte” video
Documental marzo-septiembre 2011. 13’ 48”. MiniDV. Castellano
Premier en Pärnu, International Film and Video Festival. Pärnu, Estonia. Agosto 2012
Este documental muestra los diferentes elementos que podemos encontrarnos en una inauguración de arte: las obras, el tipo de gente, los diferentes ambientes, los artistas… todo desde una mirada irónica que pretende hacer un análisis sociológico de este mundo del arte.
Dirección: Pilar Baizán
Música: Juke Box Racket
https://vimeo.com/pilarbaizan

Azaroak 8, igandea, 13:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Bermut Vernissage
Klaus Pinter (Austria)
“Graphic” Lan elkarreragilea
Pilar Baizán “Inauguraciones de arte” bideoa

Domingo 8 de Noviembre 13 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vermut Vernissage
Klaus Pinter (Austria)
“Graphic” Obra interactiva
Pilar Baizán
“Inauguraciones de arte” video



Klaus Pinter
(Austria)
“Graphic” Lan grafiko elkarreragilea
Klaus Pinter-en lanak ikuslearen parte-hartze elkarreragilea aztertzen du, paperean aurre inprimatu txantiloien bidez emaitzak desberdinak lortzeko.
Oraingo honetan guretzat aukeratu dituen bi lan aurkezten dizkigu. Pinter-ek MEM gune ludikoa bezala ulertu du, eta bere lan grafikoaren bidez pausu berri batzuk dantzatzeko gonbidatu gaitu eta bide batez ardoa dastatzera vernissagetan.

Klaus Pinter (Austria)
“Graphic” Obra gráfica interactiva
El trabajo de Klaus Pinter explora la participación interactiva del espectador a través de plantillas pre-impresas en papel que pueden ser intervenidas de diversas formas, con diversos resultados.
En esta ocasión nos presenta dos obras que ha elegido expresamente para nosotros. Pinter a entendido MEM como un espacio lúdico, en el que a través de su trabajo gráfico nos invita a bailar unos nuevos pasos y a degustar un vino en las vernissages.
http://klaus-pinter.net

MEM Exhibition Hall, astelehena eta asteartea itxita, aurretik eskatutako hitzordua izan ezik

MEM Exhibition Hall lunes y martes cerrado salvo cita previa

Azaroak 11, asteazkena, 19:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Mikel Arce "Macrosurco"

Cane Morto (Italia) "Amo-te Lisboa" 60' Dokufikzioa

Miércoles 11 de Noviembre 19 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vernissage
Mikel Arce “Macrosurco”
Cane Morto (Italia) “Amo-te Lisboa” 60’ Docuficción



MACROSURCO
(2015), soinuaren erreprodukzio sistema tradizional baten interpretazio eskultorikoa da, bere formetako batean (musikala), eta berorren formatu historiko baten berreraikitzearen bidez: diska-jogailua eta honen euskarria, binilozko LP diska edo mikroildo diska. Gailuaren beso fonohartzailearen dimentsioaren handitzeak sistemaren hauskortasunaz jabetzen laguntzen du, baita pisuen arteko ezinbesteko orekaz ere, orratz niminoak ildoa ibiliko badu bederen ezinbestekoa, abiada oso motelean identifikaezina den soinu geldo grabea entzunaraziko badu. Bigarren soslaian eta kapsula fonohartzaileari loturiko mikroskopio digital baten bidez, biraka ari den diskaren makroirudia erakutsiko da ondoko proiekzioan, entzungo den soinuari dagokion zizelkatzea islatuko duena. Kolore eta gardentasunagatik soilik aukeraturiko biniloak ez du soinu zehatzik adierazterik helburu. Soinua bere esentzia, giro, material, forma eta irudietan behatzea besterik ez da asmoa.
MIKEL ARCE SAGARDUY (1959, Bilbo), Arte Ederretan Doktorea eta, 1983tik, Euskal Herriko Unibertsitatearen irakasle titularra da. Bere lan esparrua soinu-artea da, soinuaren espazio eta dimentsio ezaugarrien baliagai eta aukera artistikoen gainean ikertu eta esperimentatzen du. Leku anitzetan erakutsi eta zabaldu izan du bere lana, besteak beste: Madrilgo "Círculo de Bellas Artes" (2005), Bourgeseko "32e Concours International de Musique et d´Art Sonore et Electroacoustiques" (Frantzia, 2005), Cordobako "1ª Muestra de Arte Sonoro Español" (MASE, 2006), edo Bilboko Alhondegiko "ARTIST AS CATALYSTS, Ars Electrónica" (2013). 2004an nazioarteko bere lehen saria irabazi zuen Bourgeseko "31e Concours International de Musique et d´Art Sonore et Electroacoustiques" jaialdiaren Soinu Instalazio eta Ingurugiro sailan, WAV lanaz. Mikel Arce “Macrosurco”


MACROSURCO (2015), es una interpretación escultórica de un sistema tradicional de la reproducción del sonido en una de sus formas (la musical), mediante la reconstrucción de uno de sus formatos históricos: el tocadiscos y su soporte, el disco LP de vinilo o microsurco. La exageración de la dimensión de su brazo fonocaptor permite observar la fragilidad del sistema, a la vez que el equilibrio necesario de pesos para que la diminuta aguja pueda recorrer el surco, que girando a una velocidad muy baja, reproducirá un sonido grave, lento e inidentificable. En un segundo plano y mediante un microscopio digital, unido a la cápsula fonocaptora, se muestra en una proyección vídeo contigua, una imagen “macro” del surco del disco que gira y reproduce su tallado correspondiente y análogo al sonido que se escucha. El vinilo, elegido únicamente por su color y transparencia, no pretende en cualquier caso mostrar un sonido determinado. Sólo se trata de observar el sonido en su esencia, sus medios, sus materiales y sus formas e imágenes.
MIKEL ARCE SAGARDUY (Bilbao, 1959), Es Doctor en Bellas Artes y profesor titular de La Universidad del País Vasco, desde 1983. Su campo de trabajo es el Arte Sonoro, investigando y experimentando en los recursos y posibilidades artísticas de las propiedades espaciales y dimensionales del sonido. Ha expuesto y difundido su obra en numerosos lugares entre los que podemos citar: el Circulo de Bellas Artes de Madrid (2005), el 32º Festival de Música Electroacústica y Creaciones electrónicas de Bourges, (2005), la primera muestra de Arte Sonoro Español (MASE) en Cordoba (2006), o ARTISTS AS CATALYSTS, de Ars Electrónica en La Alohondiga de Bilbao (2013.) En 2004 obtiene el primer premio internacional, en la categoría de Instalaciones y Entornos Sonoros del "31e Concours International de Musique et d’Art Sonore et Electroacoustiques de Bourges (Francia) por la obra *.WAV.

Cane Morto (Italia) “Amo-te Lisboa” 60’ Dokufikzioa
Hiru margolari italiarrek Txakurra izeneko jainko gurtzen dute, jainko krudelak txakur hildako baten itxurakoa boterea ematen die elkarrekin pintatu ahal izateko, pertsona bakarra izango balitz bezala. Horma publikoak erasotzen dizkiete beren gurtza zabaltzeko asmoz. Sorginkeria kaltegarri honi esker, mutilek estilo freskoagoa daukate, pixkanaka-pixkanaka ospe handia lortzen dute eta street art-en munduan (hiri artea) beren benetako misioa ahaztuz. Nazioarteko mailan ospetsuak direnean, dirua jasotzen hormako margo batzuen truke, Txakurrak gelditzeko agindua ematen die Lisboara joateko, Europako street art-en hiriburua. Bi hilabete eman behar dute hiri honetan eta margotu kaleetan baimenik eskatu gabe. Hiru lagun etsita daude, badakite beren karrera betiko hondatu dela, baina jainko krudelaren zigor jasotzearen beldur dira…
http://amotelisboa.tk

Cane Morto (Italia) “Amo-te Lisboa” 60’ Docuficción
Tres pintores italianos adoran a una cruel divinidad en forma de perro muerto llamado Txakurra, que les da el poder para pintar juntos como una sola persona. Atacan las paredes públicas con el fin de difundir su culto. Gracias a este hechizo maléfico, los chicos tienen el estilo más fresco y obtienen gradualmente fama y reconocimiento en el mundo del street art (arte callejero), olvidando su verdadera misión. Cuando la carrera del trío está despegando internacionalmente, recibiendo comisiones por enormes pinturas murales, Txakurra les ordena cancelar sus compromisos e ir a Lisboa, el emergente capital europea del street art (arte callejero). Deben permanecer en la ciudad durante dos meses y pintar brutalmente en las calles sin ningún tipo de autorización. Los tres amigos están desesperados, saben que su prometedora carrera se ha jodido para siempre, pero tienen demasiado miedo de recibir un terrible castigo de dios malévolo...
http://amotelisboa.tk

Azaroak 12, osteguna, 20:00etan
Off MEM Sarean (Mariaren Bihotza plaza 4)
Erakusketaren inaugurazioa
ATERPEA / REFUGIO
Artista parte-hartzaileak: Leire Ugalde, Karim Acharoui, Jorge Rubio, Carmelo Camacho, Juan de la Rica, Ramón Pérez, Josué Pena, Miriam Isasi, Elena Aizkoa Reinoso, Juana García Pozuelo, Cooloola monster.
Komisarioa: Txema Agiriano

Jueves 12 de Noviembre 20 h
Off MEM Sarean (Plaza Corazón de María 4)
Inauguración de exposición
ATERPEA / REFUGIO
Artistas participantes: Leire Ugalde, Karim Acharoui, Jorge Rubio, Carmelo Camacho, Juan de la Rica, Ramón Pérez, Josué Pena, Miriam Isasi, Elena Aizkoa Reinoso, Juana García Pozuelo, Cooloola monster.
Comisario: Txema Agiriano

Azaroak 13, ostirala, 19:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Vernissage
Nicolás Gaillardon (Frantzia)
“Boxe to boxe” Soinu instalazioa
Scott Kildall (EEBB)
“EquityBot” art software
Aloïs Yang (Bretainia Handia-Taiwan)
“Micro Chemistry” kontzertua

Viernes 13 de Noviembre 19 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Vernissage
Nicolás Gaillardon (Francia)
“Boxe to boxe” Instalación sonora
Scott Kildall (EEUU)
“EquityBot” art software
Aloïs Yang (Gran Bretaña-Taiwan)
“Micro Chemistry” concierto



Nicolás Gaillardon
(Frantzia)
“Boxe to boxe” Soinu instalazioa
Boxeo-borrokaldi baten antzera, bi bozgorailu indartsu eskegita daude aurrez aurre eta elkarri soinu frekuentzien indar handiko kolpeak ematen dizkiote.
Instalazioaren gunean bisitaria aurkitzen da ikus-entzunezko borrokaldi baten aurrean. Gailu autonomo eta digitala da.
Sampler batean grabatutako soinu banda batzuk oinarri hartuta,  bozgorailu  bakoitzak indar handiko seinaleak bidaltzen ditu, instalazio eragiten  uhin akustikoak eta kolpeak sortuz. Instalazio hau soinu objektu metaforikoa da. Objektu kontraesankorra, bide batez bortitza eta poetikoa baita.
www.nicolasgaillardon.com

Nicolás Gaillardon (Francia)
“Boxe to boxe” Instalación sonora
Al igual que en un combate de boxeo, dos potentes altavoces están colgados frente a frente y se infligen golpes poderosos de frecuencias sonoras
La instalación se encuentra en un espacio donde el visitante se encuentra frente a un combate tanto auditivo como visual. El dispositivo es autónomo y digital.
A partir de varias bandas sonoras grabadas en un sampler, cada altavoz envía señales de fuerte intensidad que revuelven la instalación y provocan ondas acústicas y golpes.
Esta instalación es un objeto sonoro metafórico. Un objeto contradictorio, ya que es violento y poético a la vez.
www.nicolasgaillardon.com



Scott Kildall
(EEBB)
“EquityBot” 2014 art software
EquityBot programa informatiko bat da erosteko eta saltzeko burtsako akzioak,  inbertsioak zirrarak dira, amorrua, poztasuna, samintasuna eta harridura. Balore-burtsa irekita dagoen bitartean, EquityBot-ek sentimenduak arakatzen ditu Twitter-en, mundua nola sentitzen den neurtzeko. Jarraian, emozio hauek benetako baloreekin lotzen ditu inbertsioak egiteko broker baten kontua erabiliz. Proiektuak gizakiaren hogeita lau emozio-egoera aztertzen ditu, burtsan dauden lehengaiak izango balira bezala. EquityBot autonomoki sortzen ditu datu xumeen bistaratzeak, mundua nola dagoen emozionalki erakusteko. Bere Twitter kontuaren bidez , bistaratzeko gunea bezala, EquityBot-ek testuak eta irudiak argitaratzen ditu egunero bere “inbertsio emozional”-ei buruzko eguneratzeak .
Scott Kildall diziplina anitzeko artistak algoritmoak erabiltzen ditu datu-multzoak eraldatzeko 3D eskultura. Ondoriozko lanak, jendeari gonbidatzen dio parte-hartzeko interakzio zuzena baten bidez
Scott Kildall-en lana nazioartean ikusgai izan da Zientzia Aretoan New York-en, Transmediale, Veneziako Bienalean eta San Jose-ko Art Museum bezalako tokietan.
http://kildall.com/project/equitybot/

Scott Kildall (EEUU)
“EquityBot” 2014 art software
EquityBot es un programa informático para compra/venta de acciones de bolsa, que "invierte" en emociones como la ira, la alegría, el disgusto y el asombro. Durante las horas que está abierto el mercado de valores, EquityBot rastrea sentimientos en Twitter para medir cómo se está sintiendo el mundo. A continuación, vincula estas emociones con stocks reales para realizar inversiones utilizando una cuenta de broker.
El proyecto valora veinticuatro estados emocionales del ser humano como si fueran materias primas que cotizan en bolsa. EquityBot genera autónomamente visualizaciones de datos sencillos que ilustran cómo el mundo se siente emocionalmente en relación al mercado de valores. A través de su propia cuenta de Twitter, como espacio para la visualización, EquityBot publica diariamente en formato texto e imagen, actualizaciones sobre sus "inversiones emocionales".
Scott Kildall es un artista multidisciplinar que utiliza algoritmos que transforman diferentes conjuntos de datos en esculturas e instalaciones en 3D. Las obras resultantes a menudo invitan al público a su participación a través de una interacción directa.
La obra de Scott Kildall ha sido expuesta internacionalmente en lugares como el Salón de la ciencia de Nueva York, Transmediale, Bienal de Venecia y el Museo de Arte de San José.
http://kildall.com/project/equitybot/
http://equitybot.org/



Aloïs Yang
((Bretainia Handia-Taiwan)
“Micro Chemistry” 2015
Soinu artista, diseinatzaile eta musikari elektronikoak Alois Yang jaio zen 1986an Dax, Frantzian eta Taiwan hazi. Gaur egun Londresen bizi da. Bere lanak jende, soinu eta kanpoko munduaren arteko harremanak eta elkarrekintzak aztertzen ditu. "Micro Chemistry" pintura, musika elektronikoa eta ikus-entzunezko digital artea ikertzen du eta elkarrekintza dimentsio ezberdinak aztertzen ditu zuzeneko emanaldien bidez. Egileak sortutako irudiak eta soinuak denbora errealean harrapatzen dira eta ordenagailuan datu bezala prozesatzen dira. Sortzen diren audio eta ikusmen hibridoak, batzen dira eszenatoki partekatu bat osatzeko. Emanaldian, bi artistek materiala manipulatzen dute soinu eta ikus inprobisazio batean parte hartzeko, publikoarentzako ikuspuntuz osatutako matrize dinamikoa. Alde batetik, marrazki-zati txiki horiek denbora sekuentzial baten esparruan existitzen den musika edukia bihurtzen dira. Beste aldetik, egitura eta musikaren ehundura marrazkiak bezala berrinterpretatzen dira, soinu-paisaia nabaria espazioan jotzen den sortzeko.

Aloïs Yang (Gran Bretaña-Taiwan)
“Micro Chemistry” 2015
El artista sonoro, diseñador y músico electrónico Aloïs Yang nace en 1986 en Dax, Francia y crece en Taiwán. Actualmente reside en Londres. Su trabajo explora las relaciones e interacciones entre las personas, el sonido y el mundo exterior.
“Micro Chemistry” investiga el arte de la pintura, la música electrónica y el audiovisual digital, y explora diversas dimensiones de las interacciones a través de actuaciones en directo. Los dibujos y sonidos que genera el ejecutante son capturados en tiempo real y se procesan como datos en el ordenador, donde los diferentes conjuntos de parámetros interactúan entre sí. Los híbridos de audios y visuales que a continuación se generan, se unen para formar un escenario compartido fundamental. Durante la actuación, los dos artistas manipulan materiales y participan en una improvisación visual y sonora creando para el público una matriz dinámica de puntos de vista.
Los dibujos son visualizados a través de un microscopio, rompiendo con la habitual perspectiva de un cuadro completo. Por un lado, estos pequeños fragmentos de dibujos se traducen en contenidos musicales que existen dentro de un marco de tiempo secuencial. Por otro lado, la estructura y la textura de la música son reinterpretados como dibujos, creando un paisaje sonoro tangible resonando en el espacio.
http://www.aloisyang.com/

Azaroak 14, larunbata, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Ghislaine Verano
“No sale a saludar prefiere lavarse las manos” Performance
Calvin Johnson (EEBB)
Kontzertua
“All Your Friend’s Friends”
20’ Dokumentala

Sábado 14 de Noviembre 20 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Ghislaine Verano
“No sale a saludar prefiere lavarse las manos” Performance
Calvin Johnson (EEUU)
Concierto
“All Your Friend’s Friends”
20’ Documental



Ghislaine Verano

“No sale a saludar prefiere lavarse las manos” performance
Lan txikia. Emakume batek, denbora laburrean eta gelditu gabe (nahiz eta ez duen ematen), eskaintzen du espektakulua? zirikatzea? zirikatze naif-a… Dantzaria, abeslaria, performer.  Ghislaine-k ballet eta gaur egungo teknika desberdinak ikasi, bi haur korotan abestu, aikido egin eta zenbait lekutan emanaldiak eskaini ditu, adibidez: Gayarre Antzokian, Huarteko Arte Garaikidearen Museoan, Nivel F-an, La cosa en casa jaialdian. 3,2,1-n, erakusleihotan, liburutegitan, bideotan, laburmetraiatan, batzuetan bakarrik, beste batzuetan lagunduta, parte hartzen, antzezle bezala, berezko ekoizpenetan bere burua zuzentzen eta/ edo zuzentzen agindupean edo  berezko motibazioagatik . La Garriga-an bizi izan da.

Ghislaine Verano
“No sale a saludar prefiere lavarse las manos” performance
Micro pieza. Una mujer, que en poco tiempo y sin parar (aunque no parezca)
ofrece un ¿espectáculo? ¿Una provocación? Una provocación naif...
Bailarina, cantante, performer. Ghislaine ha estudiado ballet y diferentes
técnicas de danza contemporánea, cantado en dos coros infantiles, prácticado aikido y actuado en variados lugares y situaciones como el Teatro Gayarre, Museo de Arte Contemporáneo de Huarte, Nivel F, festivales La cosa en casa, 3,2,1, escaparates, bibliotecas, vídeos y cortometrajes, unas veces sola, otras acompañada; en colaboración, como interprete, en creaciones propias autodirigiendose y/o dirigiendo, por encargo o por propia motivación. Ha vivido en La Garriga.



Calvin Johnson
(EEBB)
Calvin Johnson gitarra-jotzaile, abeslari, musikagile, produktore eta DJ da, Olympiakoa (EEBB). Ezaguna da bere ahotsagatik, sakona eta mantrikoa. Taldekide fundatzailea izan zen hurrengo taldeetan: Beat Happening, Cool Rays, The Go Team, Dub Narcotic Sound System eta The Halo Benders. Calvin Johnson ere bada sortzaile eta jabe itzal handiko indie etiketa K Records, eta beti izan da aipatuta, hasierako musika independentea modernoaren funtsezko figura bat bezala. Bere ibilbidean zehar, Johnson rock eszena independentea espektro zabal batekin elkarlanean aritu da, Beck,  Modest Mouse,Make Up, Headcoats, Jon SpencerBlues Explosion do Spill. K Records sortu zuen, 1982. urtean bertan bere talde propioen  diskoak editatzen ditu eta Amerikako eszena independentearen banda batzuen ere bai. 1993-an Dub Narcotic Studio ireki zuen, eta horrek balio izan beraien proiektuak inkubatzeko eta Mirah, The Blow, Versus,Built to Spill, Make-Up o Little Wings bezalako taldeen lana dokumentatzeko. 2000 urtea pasa ondoren, Calvin Johnson bere bakarkako ibilbidea hasi zen gitarra akustikoa eskuan. Orduz geroztik kaleratu ditu diskoak bai bakarkako eta bai bere rock’n’roll The Hive Dwellers taldearekin, emanaldiak eskaintzen beti K Records-en burua bezala.

Calvin Johnson (EEUU)
Calvin Johnson es un guitarrista, cantante, compositor, productor y DJ proveniente de Olympia, EEUU. Conocido por su voz singularmente profunda y mántrica, Johnson fue miembro fundador de grupos como Beat Happening, Cool Rays, The Go Team, Dub Narcotic Sound System y The Halo Benders. Calvin Johnson es también el fundador y propietario del influyente sello indie K Records, y ha sido siempre citado como una de las figuras clave en los inicios de la música independiente moderna.
A lo largo de su carrera, Johnson ha colaborado con un amplísimo espectro del panorama rock independiente, desde Beck y Modest Mouse hasta Make Up y The Headcoats, pasando por Jon Spencer Blues Explosion o Built to Spill. Fundó K Records en 1982 dónde edita los discos de sus propios grupos y los de algunas de las bandas más veneradas de la escena independiente americana. En 1993 abrió el Dub Narcotic Studio, que le sirvió para incubar sus propios proyectos y dónde documentó el trabajo de grupos como Mirah, The Blow, Versus, Built to Spill, Make-Up o Little Wings.
Pasado ya el año 2000, Calvin Johnson empezó su carrera musical en solitario con una guitarra acústica en la mano. Desde entonces ha publicado tanto discos en solitario como con su grupo de rock’n’roll The Hive Dwellers, girando con todos sus proyectos y siempre al mando de K Records.
http://shop.krecs.com/pages/calvin-johnson/



“All Your Friend’s Friends”
, K Records-en “NW Hip Hop” bildumaren ekoizpenari buruzko dokumental laburra da, K Records-en katalogotik ateratako sampler osatua diskoa, Smoke M2D6-k produzitua eta Olympia-ko eta EEBBko ipar-ekialdea MCs-en lankidetzarekin. Pelikulak kontatzen digu nola den soinu-gailu hau aurrera ateratzea, eta bide batez ikus dezakegu nolakoa ziren Olympia-ko Hip Hop Do It Yourself-en eszena eta arte underground.

“All Your Friend’s Friends” es un mini-documental que trata sobre la elaboración del recopilatorio de K Records “NW Hip Hop”, un disco construido casi al completo por samplers extraídos del catalogo de K Records, producido por Smoke M2D6 y con colaboraciones de MCs de Olympia y todo el Noreste de los Estados Unidos. La película nos muestra entre bambalinas como es esto de tirar adelante un artefacto sonoro como este, al mismo tiempo que nos permite dar un vistazo a la singular escena del Hip Hop Do It Yourself y el arte underground de Olympia.
https://youtu.be/idDQirsoZJM

Azaroak 15, igandea, 13:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Ghislaine Verano. Performance

Domingo 15 de Noviembre 13 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Ghislaine Verano

Azaroak 15, igandea, 19:00etan
Lanegia. Anboto Kalea 4 (Rekalde) Bilbao
Melodie Duchesne (Frantzia-Indonesia)
“Labyrinthus Cognitivos” Instalazio eta performance

Domingo 15 de Noviembre 19 h
Lanegia C/Anboto 4 (Frente al campo de futbito de la Plaza de Rekalde) Bilbao
Melodie Duchesne (Francia-Indonesia)
“Labyrinthus Cognitivos” Instalación y performance



Melodie Duchesne
(Frantzia-Indonesia)
“Labyrinthus Cognitivos”, baliabide plastikoak eta ikus-baliabideak batzen dituen instalazio eta performance bat da (bideo-proiekzio, argi-efektuak), gorputz-espresio eta ahots-inprobisazioaren bidez. Duchesne-k barneko espazio zaila, murgiltzeko eta labirinto gisa eraikitzen du, ikuslearekiko elkarrekintza mugimedu jokuen bidez. Melodie Duchesne performer eta diziplina anitzeko artista da: ikus artea, instalazio, dantza, antzerki esperimentala, musika eta ahots-inprobisazioa landu du. Bartolomé Ferrando-ren ikaslea izan zen 2006an, harrezkero zenbait performance ekitalditan parte hartu du: Frantzia, Espainia, Portugal, Finlandia, Italia, Hego Korea, eta abar. 2014an eta 2015an “Diverse Universe” jaialdian parte hatzen du Non Grata-rekin batera (Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Grezia, Alemania, Francia, Espainia, Finlandia).

Melodie Duchesne (Francia-Indonesia)
“Labyrinthus Cognitivos” es una instalación y performance, que integra medios plásticos y visuales (video-proyección, efectos de luces), en un acto performativo de expresión corporal e improvisación vocal. Duchesne, construye un espacio interior complejo, inmersivo, y laberíntico, que busca la interacción del espectador a través de juegos de desplazamiento.
Melodie Duchesne es una performer y artista multidisciplinar, interesada en procesos creativos con expresiones cruzadas: arte visuales, instalación, danza, teatro experimental, música e improvisación vocal. Alumna de Bartolomé Ferrando en 2006 desde entonces ha participado en eventos de performance en Francia, España, Portugal, Finlandia, Italia, Corea del Sur, etc. En 2014 y 2015 participa con Non Grata, en el festival nómada “Diverse Universe” (Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Grecia, Alemania, Francia, España, Finlandia).
http://melodieduchesne.free.fr

Astelehena eta asteartea itxita, aurretik eskatutako hitzordua izan ezikMEM Exhibition Hall lunes y martes cerrado salvo cita previa

Azaroak 18, asteazkena, 20:00etan
CMD San Francisco. (Mariaren Bihotza plaza)
Vernissage
Ainize Sarasola (Berlin-Euskadi)

Miércoles 18 de Noviembre 20 h
CMD San Francisco. (Plaza Corazón de María)
Vernissage
Ainize Sarasola (Berlin-Euskadi)
“Dibujo” Exposición



Ainize Sarasola (Berlin-Euskadi)
“Marrazketa” Erakustaldia
“Orain arte Marrazketa bi era desberdinetan landu dut, lantegian era batez lan egiten dut eta beste era batez koadernoetan. Lantegian hasten ditudan marrazkiak jakinaren gainean egiten dut, hasieratik marrazki hauetan pentsatzen dut lan bezala. Badakit bukatuko ditudala hasten ditudan momentutik, prestatzen ditut, irudiak bilatzen ditut, lortu nahi dudan emaitza buruan daukat gutxi gorabehera. Ordea, koadernoetan egiten ditudan marrazkiak guztiz inkontzienteak dira, ez dakit nondik datozen, zerbait senezkoagoa da. Momentukoa zerbait, ez dut pentsatzen konposaketa, ezta noiz bukatuko ditudan, flotatzen diren ideiak bezalakoak dira. Marraztu dezaket autobusean, taberna batean, nire etxean, bidaietan, telebista ikusten, baina ia inoiz ez lantegian. Duela urtebete bi A4 koadernoak erosi nituenetan lan egiteko bi era hauek batzea eta erabaki nuen. Bi koaderno hauetan hasi nituen marrazkiak bukatu arte beste koaderno berri bat ez hastea erabaki nuen.  Orrialde bakoitza zerbait izan behar zela Neure buruari esan nion. Horrela marrazki bat egiten nuen orrialde batean, gero beste kontu batera joaten nintzen hurrengo orrialdean eta hilabete baten buruan itzultzen nintzen hasi nuen marrazkira. Pixkanaka-pixkanaka konposizioa gero eta korapilatsuagoak eraikitzen ari ziren ez ziren irudi solteak paperean. Bat-batean lantegian eseri behar nintzela konturatu nintzen marrazkiak bukatzeko. Erakusketa honetan erakusten ditudan marrazki hauen gehiengoa 2014ko udan hasi nuen koaderno bietarikoa da.”
Erakusketa honetan dauden beste marrazki multzoa The Satanist eta Connei loves money izeneko komikikoak dira. Komiki bat sortzeko proba ugari egiten dut, marrazkiak, espazio estudioak eta anatomikoak. Azken emaitza oso zehatza izan dadin nahi dut, irudiek adierazi behar dute historian gertatzen dena, ia ez dut testurik erabili eta. Izugarri ondo pentsatzen dut bineta bakoitza eta horregatik gutxienez bost egiten ditut bukatu baino lehen.
Erakusketa honetan bi gauza erakustea erabaki dut, azken emaitza eta ekoizten dudan material osoa komiki batean lan egiten dudanean.

Ainize Sarasola (Berlin-Euskadi)
Hasta ahora he trabajado paralelamente de dos maneras diferentes el dibujo; trabajo de una manera en el taller y de otra manera casi opuesta  en los cuadernos.
Los dibujos que empiezo en el taller los hago de una manera consciente, desde el principio pienso en estos dibujos como obra. Se que los voy a terminar desde el momento en que los empiezo, los planeo, busco imágenes, tengo más o menos en mi mente el resultado que quiero conseguir. En cambio los dibujos que hago en los cuadernos son totalmente inconscientes, no tengo ni idea de donde vienen, es algo mucho mas instintivo. Algo del momento, no pienso en composición como tampoco pienso en terminar estos dibujos, pues son como ideas que flotan. Puedo dibujar en el bus, en un bar, en mi casa, en los viajes, viendo la tele, pero casi nunca en el taller.
Hace una año me compre dos cuadernos A4 y decidí unir las dos maneras de trabajar.
Decidí no empezar ningún cuaderno nuevo hasta que no terminase los dibujos que estaba empezando a hacer en estos dos cuadernos. Me puede la norma de que cada pagina tenia que ser algo. Así hacia un dibujo en una pagina, luego pasaba a otra cosa en otra pagina y al mes volvía a un dibujo que había empezado. Poco a poco se iban construyendo composiciones más complicadas, no eran imágenes sueltas en el papel.
En un momento me di cuenta de que tenia que sentarme en el taller y terminarlos.
La mayoría de los dibujos que muestro en esta exposición pertenecen a alguno de estos dos cuadernos que empecé el verano de 2014.”
“El otro grupo de dibujos que componen esta exposición pertenecen a los cómics de The Satanist y Connei loves money. En el proceso de crear un cómic hago muchas pruebas, dibujos, estudios espaciales y anatómicos. Quiero que el dibujo final sea muy preciso porque al no utilizar casi texto necesito que las imágenes expresen exactamente lo que esta pasando en la historia. Le tengo que dar muchas vueltas a cada viñeta y esto hace que por cada dibujo final tenga que hacer 5 antes.
En esta exposición he decidido enseñar amabas cosas, el resultado final y todo el material que voy  produciendo cuando estoy trabajando en un comic.”
http://ainizesarasola.com

Azaroak 19, osteguna, 19:30etan
Guggenheim Bilbao Museoa. Tokia: Zero Espazioa. Sarrerak webgunean salgai: Museoaren Lagunak 4€ eta publiko orokorra 6€.
Performance
Itsasarte Exchange, Making Africa
Omar Saadoune (Maroko) eta Ana Matey

Jueves 19 de Noviembre 19.30 h
Museo Guggenheim Bilbao. Lugar: Zero Espazioa. Entradas en la web: 4 € Amigos del Museo y 6 € Público general.
Performance
Estrecho Exchange, Making Africa
Omar Saadoune (Marruecos) y Ana Matey



Omar Saadoune

Omar Saadoune Maroko-ko iparraldean bizi den ikus-artista bat da. Tanger-ko Arte Plastikotako Eskolan eta Tetuan-go Arte Ederretako Institutu Nazionalean ikasi du. Gaur egun bere arte karrera eta bere lana Chefchaouen-go Arte Eskolan irakasle bezala batzen du.  Bere ibilbide artistikoan bideo-artea, margolaritza, performance eta instalazioa beti nahiago izan du. Bere gaiaren ardatza gizakiaren baloreen babesean dago, mezu politikoak bere gizarteari lotuta proposatuz. Bere lana ikusgai Marokon, Espainian, Frantzian, Tunezen, Kanadan edo Sirian besteak beste ikusgai izan da.

Omar Saadoune
Omar Saadoune es artista visual que vive en el norte de Marruecos. Su formación ha pasado por la escuela de Artes Plásticas de Tanger y el Instituto Nacional de  Bellas Artes de Tetuán. En la actualidad combina su carrera artística con su trabajo como docente en la escuela de arte de Chefchaouen.Su trayectoria artística refleja su predilección por el video-arte, la pintura, la performance y la instala-ción. El eje de su temática está centrado en la defensa de los valores esenciales al ser humano pro-poniendo, en sus últimas creaciones, mensajes de carácter político vinculados a su contexto social. Su obra se ha podido ver en países como Marruecos, España, Francia  Túnez, Canadá o Siria, entre otros. Más información en http://exchangeliveart.com/conoce-un-poquito-mejor-a-omar-saadoune-y-ana-matey/

Ana Matey
Ana Matey artista da, argazkilaria eta kudeatzaile independientea. Komunikazio, Irudia, argazkilaritza eta butoh dantza ikasten du. Bere ibilbide profesionala 2001an hasten da bere lehenengo bakarkako erakustaldian eta 2006an zuzeneko arte ekintza biziki lantzen du. Bere lana ekintzaren artean oinarritzen da eta zuzenean erakusten da baita baliabide desberdinetan ere, artistaren liburuan, arte aretoetan, gune alternatiboetan, azoketan eta jaialdietan. Noizean behin mahai-inguruetan parte hartzen du eta bere lanaren aurkezpenak egiten ditu, azkenak “Hacedoras” eta “Contadas Obras” Madrilgo Arte Ederren Fakultatean eta MACA Gaur Egungo Artearen Museoan bere liburu objektuz “El Recolector de Plumas”. Bere lana ikusgai izan da Espainian, Europan, Mexikom eta Japonian. Diru-laguntza ugari jaso du, azkena Saari-n, Finladia, Kone Fundazioarena. Artea interesatzen zaio, batez ere bere aldaketaren boterea, bai gizakian, bai gizartean. Artea gizakia eta gizartearen hazteko tresna, kontzientzia hartzea bezala. Denebora eta identitatea ikertzeko gorputza erabiltzen du. Kudeaketa arloan hurrengo egitasmoak bultzatu ditu: ElCarromato (2006/10), ARTóN (2009/14) eta oraingoak EXCHANGE Live Art  Isabel León-ekin batera eta MATSU gunea espacio, gaur egungo sormena, natura eta hezkuntza lantzeko
.

Ana Matey
Ana Matey es artista, fotógrafa y gestora independiente. Estudia Comunicación, Imagen, fotografía y danza butoh. Su carrera profesional comienza en 2001 con su primera exposición individual y en 2006 se dedica intensamente al arte de acción en vivo. Su obra se centra en el arte de acción mostrándose tanto en vivo, como a través de distintos medios como son el libro de artista, la fotografía, instalación, vídeo y dibujo. Por lo tanto su obra se puede ver en museos, galerías, espacios alternativos, ferias y festivales. Periódicamente es invitada a mesas redondas y presentaciones de su obra, las últimas han sido “Hacedoras” y “Contadas Obras” en la Facultad de Bellas Artes de Madrid y en el  Museo de Arte Contemporáneo MACA con su libro objeto “El Recolector de Plumas”.Su obra ha viajado por España, Europa, México y Japón. Ha recibido numerosas becas la última en Finlandia en Saari de la Fundación Kone.Le interesa el arte por su poder de transformación tanto en el individuo como en la sociedad. El arte como medio de crecimiento individual y social, como toma de conciencia. Emplea el cuerpo para investigar sobre el tiempo y la identidad.En el ámbito de la gestión a dado vida a los proyecto ElCarromato (2006/10), ARTóN (2009/14) y los actuales EXCHANGE Live Art  junto a Isabel León y MATSU espacio dedicado a la creación contemporánea, naturaleza y formación. www.anamatey.com

Jueves 19 de Noviembre 21.30 h
OFF MEM. Visita guiada a la exposición Refugio para BAT en Sarean.

Azaroak 20, ostirala, 12:030etan
Sarean (Mariaren Bihotza plaza 4)
Hitzaldia eta bideo emanaldia

Estrecho Exchange

EXCHANGE Live Art-ek (Espainia) eta AL HANDKA-k (Maroko) koordinatutako egitasmoa da, hiru artista espainiarrak eta hiru artista marokiarrak elkarrekin ikertertzen dute (bikoteka marokiar-espainiar) elkarrizketan eta ekintzaren artean oinarritutako lanak sortzeko, ondoren bi herrialdetan izango dira ikusgai. Izenburuak -ESTRECHOEXCHANGE-, Gibraltargo itsasartea aipatzen du, bi munduen arteko hamalau kilometro hori; amildegi askorentzat den tarte labur hori. Laguntasunaz hitz egiten dugunean, “estua-k” hurbila, sakona adierazten du. ESTRECHOEXCHANGE egitasmoaren helburu nagusia bi herrialdeetako artisten arteko harreman estua bultzatzea da, arte eta gizaki mailan, kulturak eta sensibilitateak hurbiltzea da.
Helburu nagusia komunikazio inguruko hausnarketa sortzea da, arte sorkuntza ardatz nagusia bezala hartuz, eta hain zuzen ere ekintzaren artea. Oso interesgarria iruditzen zaigu hurbil dauden bi herrialde artean egitasmo hau aurrera eramatea, hurbilak eta desberdinak aldi berean: hizkuntza, idazketa, kultura, erlijioa eta ohiturak.

Viernes 20 de Noviembre 12.30 h
Sarean (Plaza Corazón de María 4)
Charla y proyección
Estrecho Exchange
ESTRECHO EXCHANGE es un proyecto coordinado por EXCHANGE Live Art (España) y AL HANDKA (Marruecos), en el que tres artistas españoles y tres artistas marroquíes investigan juntos (por parejas marroquí-español) para crear trabajos basados en el diálogo y en el arte de acción, que son mostrados posteriormente en ambos países.
El título -ESTRECHOEXCHANGE- hace referencia al Estrecho de Gibraltar, esos catorce kilómetros y medio de mar que separan estos dos mundos; esa pequeña distancia que significa un abismo para muchos. También “estrecho”, cuando nos referimos a una amistad, estamos diciendo que es íntima, cercana, profunda. ESTRECHOEXCHANGE es un proyecto cuyo principal objetivo es, por tanto, favorecer un “intercambio cercano” entre los artistas de ambos países, tanto a nivel artístico como humano, con la intención de acercar culturas y sensibilidades.
Partiendo del objetivo principal de generar una reflexión en torno a la comunicación, tomando la creación artística como eje principal, y más concretamente el arte de acción, nos parece muy interesante y  realizar este proyecto entre estos dos países vecinos, cercanos en muchos aspectos, y tan diferentes en muchos otros: lenguaje verbal y escrito, cultura, religión y costumbres.

Azaroak 20, ostirala, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Performance-ak
Estrecho Exchange
Kenza Benjelloun (Maroko), Karim Kharbaoui (Maroko), Pedro Alba, Isabel León.

Viernes 20 de Noviembre 20 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Performances
Estrecho Exchange
Kenza Benjelloun (Marruecos) & Pedro Alba
Karim Kharbaoui
(Marruecos) & Isabel León



Kenza Benjelloun
Kenza Benjelloun 1966an jaio zen Casablanca-n. Casablanca-ko Arte Ederretako Eskolan graduatu zen eta ondoren Aix en Provence-ko Arte Ederretako Eskolan. Diziplina batzuk lantzen du, marrazketa, margolaritza, bideoa, instalazioa eta performance. Zenbait talde-erakusketetan parte hartu du, Marokon egindako topaketak eta atzerrian, besteak beste “Pensar Con Las Manos” de Espainiako Kultur Zerbitzuak 2000 urtean antolatua Velázquez-en Casablanca-an jaiotzaren 400. urteurrena, Paris-eko Cité Internationale des Arts-en egoitza 1999an, Casablanca-ko Shart Arte-aretoan erakusketak (2007 eta 2010), transe- en- dantza erakusketa pertsonala Casablanca-ko Nadar Arte-aretoan eta  Casablanca-ko Arte Ederren lorategian Silmiya izeneko instalazioa 2011n. « Hayt bla wdnine » Performance (belarririk gabeko hormak) Jawad Rharib-en “La Canción de la Tortuga“ pelikularen barruan 2013an edo  “El arte, homenaje a Marcel Duchamp”, 150x295 gunean egundako erakusketa Martil-en 2014an.

Kenza Benjelloun
Kenza Benjelloun nace en Casablanca en 1966.  Se graduó en la Escuela de Bellas Artes de Casa-blanca y en la Escuela de Bellas Artes de Aix en Provence posteriormente. Trabaja diferentes disciplinas artísticas, como el dibujo, la pintura, el vídeo, la instalación y la performance. Ha participado en numerosas exposiciones colectivas, residencias y encuentros en Marruecos y en el extranjero, en las que cabría destacar la jornada “Pensar Con Las Manos” organizado por los Servicios Culturales de España con motivo del cuarto centenario del nacimiento de Velázquez en Casablanca (2000), la Residencia en la Cité Internationale des Arts en París 1(999), exposición en la galería de Casablanca Shart (2007 y 2010), exposición personal transe- en- danza, galería Nadar Casablanca  e instalación Silmiya en los jardines de Bellas Artes  Casablanca (2011). Performance « Hayt bla wdnine » (paredes sin orejas ) dentro de la película Jawad Rharib “La Canción de la Tortuga“ (2013) o “El arte , homenaje a Marcel Duchamp”, exposición en el espacio 150x295 en Martil (2014).
Más información en http://exchangeliveart.com/os-contamos-un-poco-mas-sobre-kenza-benjelloun-y-pedro-alba

Pedro Alba
Pedro Alba performance eta arte transmedia lantzen duen artista espainiarra da, Anetequeran (Málaga) jaio zen eta Tarragonan bizi da. Bere lana komunikazioaren prozesuari buruzko esperimentazio artistikoan eta herri partaidetzan erdiratzen da. Bere lana izan da ikusgai Matadero Madriden, Barzelonako CCCBn edo Málagako CACn. Espainiako zenbait Arte Ederren Fakultatetan eta Komunikazio Fakultatetan lan egin du eta hitzaldiak eman ditu. Besteak beste Valentziako Arte Ederren Fakultatean, Elchekoan, Granadakoan edo Malagako Komunikazio Fakultatean. Baita Belgradoko Cervantes Institutuan edo Buenos Aireseko Florencio Varela Museoan. Bere lanak aurki daitzeke Espainiaz gain Italian, Alemanian, Serbian, Frantzian, Portugalen, Txilen, Brasilen, Argentinan, Kolonbian, Ekuadorren, EEBBetan edo Australian. Alba Espanian aitzindaria da arteak eta komunikazioak sortutako binomioa ikertzen eta mundu mailan ospetsua da komunikazio zientziak ikertzeagatik eta daukan eragina: performance edo Fluxuz, happening, ekintzaren artea, ekintza poetikoa, ekintza zuzena, body art edo bideo artea.

Pedro Alba
Pedro Alba es artista español vinculado principalmente al arte del performance y al arte transmedia nacido en Antequera (Málaga) y residente en Tarragona. Su trabajo se centra en la experimentación artística sobre los procesos de comunicación y la participación pública. Su obra ha sido presentada en lugares como Matadero Madrid , el CCCB en Barcelona o el CAC de Málaga. Ha impartido conferencias y presentado su trabajo en numerosas universidades de bellas artes y ciencias de la comunicación en España. Por citar algunas, en la Universidad de Bellas Artes de Valencia , la de Elche, la de Grana-da o la Universidad de Ciencias de la comunicación en Málaga. Y también en espacios como el Instituto Cervantes de Belgrado o el Museo Florencio Varela de Buenos Aires. Su obra y trabajo pueden encontrarse -además de en España- en países como Italia, Alemania, Serbia, Francia, Portugal, Colombia, Chile, Brasil, Argentina, Colombia, Ecuador, USA o Australia. Alba es uno de los pioneros en investigar sobre el binomio arte/comunicación en España y es reconocido a nivel mundial por investigar sobre las ciencias de la comunicación y sus interacciones con las artes performativas o performáticas, o disciplinas como el Fluxus, la performance, los happening, el Arte de acción, la Acción poética, la Acción directa ,el Body Art o el Video Arte. www.pedroalba.com



Karim Kharbaoui

Karim Kharbaoui ikus-artista da eta bere burua aurkezten du aberastasun espiritualaren bila dabilen munduko biztanle bezala. Diziplina batzuen artean dago, bideo-artea, instalazioa, performance eta hiri-artea. Parte hartzen du Frantzian kokatutako zenbait artista taldetan, Alma, United Suspected Artists edo Handka. bere bidaiek lagundu zioten bere lana, artista bezala, indartzeko eta lantzen dituen diziplinak performancetik kaligrafiaraino. Kontu honetan nahasten dira erabiltzen dituzten sinboloak, idazkeraren keinuak zirrarak transmititzeko koloreak garrantzi handia hartuz. Bakarkako egitasmoen artean aipa daitezke zenbait instituzioetan egin dituenak: Espainia, Frantzia, Belgika, Holanda, Alemania, Italia, Serbia, Iran, Japonia eta Grezia. Taldeka egindako erakusketak:  Maroko, Europa, Kanada, Iran eta Palestina.

Karim Kharbaoui
Karim Kharbaoui es artista visual que se describe a sí mismo como un ciudadano del mundo en búsqueda perpetua de la riqueza espiritual. Se encuentra cerca de varias disciplinas como el video arte, la instalación, la performance y el arte urbano. También es miembro de grupos de artistas ubicados en Francia como Alma, United Suspected Artists o Handka.Sus viajes le ayudaron a potenciar su trabajo como artista y a enriquecer un espectro de disciplinas que abordan prácticas que van desde la performance a la caligrafía. En este hacer se dan cita una gran variedad de símbolos que utilizan, entre otros medios, la gestualidad de la escritura para transmitir emociones a través de una técnica mixta con un marcado protagonismo del color. Entre sus proyectos individuales, destacamos las realizadas en diversas instituciones en Es-paña, Francia, Bélgica, Holanda, Alemania, Italia, Serbia, Irán, Japón y Grecia. Entre sus ex-posiciones en grupo, cabe recordar las realizadas en varias ciudades de Marruecos, Europa, Canadá, Irán y Palestina.
Más información en http://exchangeliveart.com/que-interesa-a-karim-kharbaoui-e-isabel-leon

Isabel León
Isabel León artista, irakaslea eta kudeatzaile independientea da. EHUko Arte Ederren lizentziatua da, gainera Grezian, Kuban eta Mexikon ikasi du, UGRn Goi Masterra. 2007 urtetik aurrera ekintzaren artea erabiltzen du hizkuntza artistikoa bezala, harrezkero performance jaialditan parte hartu du Espainian baita atzerrian ere. Ekintzaren artetik publikorekiko elkarrekintza interesatzen zaio eta nola publikoak laguntzen du lana existitzeko. Askotan, bere lanak aurkezten ditu joko edo erronkak bezala egoerak edo zirrarak ikertzeko mugak zabaltzeko asmoz. Biziki sinesten du Arte-Bizitza harremanetan. Artea lantzeaz gain topaketak, laborategiak eta gertakizunak antolatzen ditu; Granadako Enclave Gauregungo Sorkuntzako partaidea da Ana Matey-rekin batera. Halaber, irakaskuntza biziki gustatzen zaio, horregatik tailerrak irakasten ditu gune desberdinetan, unibertsitateak, kultur guneak, museoak eta gune independienteak.

Isabel León
Isabel León es artista, docente y gestora independiente. Licenciada en Bellas Artes en la UPV, formada en Grecia, Cuba y México, Máster Superior en la UGR. Se centra en el arte de acción como lenguaje artístico a partir del año 2007, desde entonces participa en numerosos encuentros y festivales de performance, tanto en España como en el extranjero. Del arte de acción le interesa la interacción con el público y cómo éste contribuye a que la pieza exista, haciéndolo protagonista de sus piezas, austeras en cuanto a necesidades técnicas y materiales. Con frecuencia, plantea sus trabajos como juegos o retos en los que experimentar situaciones o sensaciones desconocidas que le ayuden a dilatar fronteras. Cree firmemente en la relación Arte-Vida. Además de su práctica artística organiza encuentros, laboratorios y eventos; es miembro de Enclave Creación Contemporánea en Granada y es una de las responsables del proyecto EXCHANGE Live Art, junto con Ana Matey. Asimismo, le apasiona la docencia, por lo que imparte talleres en diferentes contextos, como universidades, centros culturales, museos y espacios independientes. www.isabelleon.com

Azaroak 21, larunbata, 20:30etan
Hika Ateneo Ibeni Kaia 1
BAT-MEM extravaganza:
AAAh
Villapellejos
Feine Trinkers bei Pinkels daheim. Jürgen Eberhard (Alemania)


Sábado 21 de Noviembre 20.30 h
Hika Ateneo. Muelle Ibeni 1 /
BAT-MEM extravaganza
http://4festival.urbanbat.org
AAAh
Villapellejos
Feine Trinkers bei Pinkels daheim. Jürgen Eberhard (Alemania)

AAAh

“AAAh” musika talde berri da eta partaideak Aintzane Aranguena, Lorea Oar-Arteta Muñoa eta María Seco López dira.
Hiru partaideak, mundu artistikotik datoz, Puerta “Oreja Toca” soinu sorkuntzarako tailerrean ikertu egin dituzte musika egiteko baliabide desberdinak, inprobisazio librea, musika elektroakustiokoa, noise, musika esperimentala, edo G. Douglas Barret, Taylan Susam eta John Cage-ren partiturak, honen azkenaren bere “Four6″ piezan ospetsua joko dute.
Aintzane Aranguena
Irudi finkoan eta mugimenduan murgilduta dago, arte grafikoa, bat-batekotasun musikala, eszenan (Amodiozko Abesti bati Olerkiak) soinu eta irudiaren aldetik Egun bateko Amodiozko Abestia CADUD,24 orduko ikus-entzunezko egitasmoa.
+info: www.facebook.com/aintzane.aranguena
Lorea Oar-Arteta Muñoa
Adin kontutan luze, curriculum kontutan labur, beste danatan nahiko inkonmesurablea, zu. Well… moreless.
María Seco López
Performance egilea, artista transdiziplina, Gaur egun Soinu Artean murgilduta dago, zelai lanak egiten ditu giroaren soinuak ikertuz eta soinu baliabide digitalaz aldatuz.
AAAh
“AAA” es una reciente formación musical integrada por Aintzane Aranguena, Lorea Oar-Arteta Muñoa y María Seco López.
Las tres integrantes, provenientes del mundo artístico, han estado investigando en el taller de creación sonora del espacio Puerta “Oreja Toca” medios diferentes de hacer música como la improvisación libre, la música electroacústica, el noise, la música experimental o partituras de G. Douglas Barret, Taylan Susam y John Cage, del que interpretarán en esta ocasión su conocida pieza “Four6″.
Aintzane Aranguena
Sumergida en la imagen fija y en movimiento, arte gráfico, improvisación musical, en la escena (Poemas a una Canción de Amor) y en la parte de audio e imagen de Canción de Amor de un Día CADUD, un proyecto audiovisual de 24 horas de duración.
+info: www.facebook.com/aintzane.aranguena
Lorea Oar-Arteta Muñoa
Adin kontutan luze, curriculum kontutan labur, beste danatan nahiko inkonmesurablea, zu. Well… moreless.
María Seco López
Performer, artista transdisciplinar. En la actualidad se halla inmersa en la investigación de Arte Sonoro, realiza trabajos de campo investigando los ruidos del entorno y transformándolos por medios digitales y acústicos.+info: www.mariaseco.blogspot.com



Villapellejos

2009an, Shopie Pell-ek y Zala Pellejo-k, etxean egindako maketa bat bidali zuten, hiru sehaska-kanta, 120 talde baino gehiago zeuden txapelketa batera. Ustekabean, onartu zuten bete 14 taldeekin Bilboko Aste Nagusian jotzeko Tokiko Rock mailan.
Berehala sortu behar dute musika talde bat bi hilabeteko epe batean. Zala Pellejok Asterix y Clitorix taldeko abeslari zaharrari deitu zion, Char-Lee Mito. Musikatik erretiratua zegoena baina bere nerabetasuneko lagunaren maketa entzun zuenean liluratuta geratu zen eta proiektuan parte hartzea erabaki zuen. Hiruen artean talderako oinarri erritmikoa bilatzen hasi ziren. Mito, ikastetxeko lagun zahar batekin harremanetan jarri zen, S.Tórax, "Lara Di Dildos" taldeko baxu-jotzailea. Proba entsegu bat egin ondoren taldean sartu zen. Dena ondo zegoela ematen zuenean, arazoak hasi ziren. Char-Lee Mitok lanpostu bat lortu zuen diseinugile grafiko bezala Plasaince du Touch-en Tolouse-tik hurbil dagoen herri txiki batean. Taldeko besteek berarekin joatea erabakitzen dute bidaia honetan.  Rue de Nièvre-en apartamentu xume bat alokatzen dute eta garaje entseguak egiteko leku bihurtzen dute.
Larunbat gau batean Tolouse-ko tabernetatik ateratzea erabakitzen dute. Ordu txikitan Sainte-Marthe-ko kantoi bateko izkinan kaleko misikari bat entzun zuten Mr. Smoky, jazzeko multi musika tresna jolea, bateria oso era berezian jotzen zuen, zutik eta bi gaileta-kutxak lepotik eskegita. Ordu batzuk elkarrekin pasa eta gero, kafea, tabakoa eta musikari buruz hitz egiten, Smoky-k haiekin bizitzeko eta entseguak egiteko gonbidapena onartu zuen. Honela talde lotsagabe eta liluragarri honen legenda hasi zen.

Villapellejos
En 2009, Shopie Pell y Zala Pellejo, mandan una maqueta casera con 3 nanas infantiles a un concurso en el que estaban inscritas más de 120 bandas.
Para sorpresa de todos, son aceptados junto a otras 14 bandas para tocar en la Semana Grande de Bilbao en la categoría de Rock Local.
Rápidamente, se ven con el compromiso de montar una banda en menos de 2 meses. Zala Pellejo llama a su antiguo frontman de Asterix y Clitorix, Char-Lee Mito. Éste, apartado de la escena musical desde hace años, al escuchar la maqueta se ve cautivado por el nuevo sonido de su amigo de adolescencia y decide ayudarles.
Los tres comienzan la búsqueda de la base rítmica para la banda. Mito, se pone en contacto con un antiguo amigo suyo del colegio, S.Tórax, que tocaba el bajo en los "Lara Di Dildos". Tras un ensayo de prueba entra a formar parte del grupo.
Cuando todo parecía ir rodado, comienzan los problemas. Char-Lee Mito consigue un empleo de diseñador gráfico en Plasaince du Touch, un pueblecito cercano a Tolouse. El resto de la banda, no conforme con perder a uno de sus integrantes decide acompañarle en su viaje. Alquilan un modesto apartamento con garaje en la Rue de Nièvre que convierten en el local de ensayo.
Un sábado noche los cuatro deciden salir por los antros de Tolouse. De madrugada, en la esquina de un callejón de Sainte-Marthe escuchan a un músico de calle que responde al nombre de Mr. Smoky; un multi-instrumentista de jazz con una peculiar forma de tocar la bateria, de pie y con dos cajas de galletas colgándole del cuello. Tras varias horas de café, tabaco y conversar de música, Smoky acepta la invitación de vivir y ensayar con ellos en Plasaince du Touch.
Así comienza la leyenda de una de las bandas más irreverentes y fascinantes del momento.
Villapelljoes, arde Tolouse.
https://villapellejos.bandcamp.com
http://www.hereunidoalabanda.com/2015/04/30/villapellejos-cantan-a-cospedal/



“Feine Trinkers bei Pinkels daheim.” Jürgen Eberhard 

Jürgen Eberhard 1966. urtean jaio zen Alemaniako Lörrach herrian; gaur egun Alemaniako iparraldeko Bremen-en bizi da eta arkitekto jarduten du. 1989. urtean musika esperimentala lantzeari ekin zion; “Feine Trinkers bei Pinkels daheim” proiektuaren sortzaileetako bat da baina 2004. urteaz geroztik bakarlari moduan dabil proiektuarekin. Harrezkero CD, kasete eta LP ugari kaleratu ditu baina azalen diseinuari garrantzi handia eman izan dio beti; nazioarteko argitaletxe askorekin lan egin du: Audiofile Tapes (USA), Vinyl Communication (USA), Drone Records (Germany), White Rabbit Records (Germany), eta Silken Tofue (Belgium). Kontzertuak ere herrialde askotan eman ditu: Alemanian, Ingalaterran, Eskozian, Herbehereetan, Belgikan, Errusian, Lituanian, Austrian eta Suitzan.

Soinuak eta soinu-paisaiak sortzea du xede, baina horretarako ez ditu musika-tresnak erabiltzen, baizik eta askotariko objektuak, hala nola, jostailuak, sukaldeko tresnak, kimikako gailuak eta intsektuak. Berak fabrikatzen dituen objektuak elektronikoki prozesatzen ditu eta ezohiko moduan erabiltzen ditu, jatorrizko soinua erabat aldatzen den arte. Zuzenean sortzen duen soinu akustiko psiko-heavy hori tratatu egiten du, soinu-efektuak eta efektu bisualak lortzeko.
www.pinkelsdaheim.com


Feine Trinkers bei Pinkels daheim (Jürgen Eberhard)
Jürgen Eberhard nace en 1966 en Lörrach, y vive actualmente en Bremen, en el norte de Alemania, donde trabaja como arquitecto. Desde 1989 se dedica a la música experimental y es cofundador del proyecto “Feine Trinkers bei Pinkels daheim.”, que pasó a ser su proyecto en solitario en 2004.
Desde entonces ha publicado numerosos CD’s, cintas y LPs siempre con portadas muy cuidadas que han sido editados por sellos internacionales como Audiofile Tapes (USA), Vinyl Communication (USA), Drone Records ( Germany), White Rabbit Records (Germany), y Silken Tofue (Belgium).
Ya desde el principio del proyecto Jürgen Eberhard dio conciertos en Alemania (Gesellschaft für aktuelle Kunst, Bremen ; Ausklangfestival, Hamburg; Galerie für zeitgenössische Kunst, Leipzig ; Hochschule für Künste, Bremen ; Avantgarde Festival Schiphorst), Inglaterra,
( Morden Tower, Ill FM ) Escocia , Paises Bajos, Belgica, Rusia (DOM Moskau), Lithuania, Austria (Flex) y Suiza ( Point de Vue) , Audioart Festival Krakow, Edith Russ Haus Oldenburg, Creature Live Art Kaunas.
Su propósito es crear sonidos y paisajes sonoros con objetos que nos son instrumentos musicales, como juguetes, utensilios de cocina, aparatos de química e insectos.
Los objetos que fabrica son procesados electrónicamente y son utilizados de maneras inusuales, hasta que el sonido original es modificado completamente.
El sonido acústico psico-heavy que produce en directo es tratado para conseguir efectos sonoros y visuales.
www.pinkelsdaheim.com

Azaroak 22, igandea, 13:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Bermut kontzertua: Ryokō

Domingo 22 de Noviembre 13 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Concierto Vermut
Ryokō

Ryokō
Ryokō soinu eta ikus esperimentazio talde egitasmoa da, eta bere lekurik erosoena zarata hunkigarriena eta gaur egungo musika elektronikoa nahastuz aurkitzen du. Ikuslearekin jokatzen saiatzen da mezu xume eta zuzenak erabiliz, ikerketa garbiena baztertu gabe. Burgosen sortzen da 2015 urtean, Espacio Tangente-ko Dual Club-en- Partaideak Nografía (Alberto Meher) eta Sarah Rasines dira.

Ryokō
Ryokō es un proyecto conjunto de experimentación sonora y visual que encuentra su lugar más cómodo en la mezcla del ruido más estremecedor y la música electrónica
contemporánea. Trata de jugar con el espectador con mensajes simples y directos, sin
dejar de lado la investigación más pura. Nace en 2015 en Burgos, en Dual Club en Espacio Tangente y sus componentes son Nografía (Alberto Meher) y Sarah Rasines.
http://hazloquetedelaputagana.tumblr.com/
http://sarahrasiness.hotglue.me/

Astelehena eta asteartea itxita, aurretik eskatutako hitzordua izan ezikMEM Exhibition Hall lunes y martes cerrado salvo cita previa

Azaroak 25, asteazkena, 19:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Bideoarte emanaldiak

Miércoles 25 de Noviembre 19 h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)
Proyecciones Videoarte
"Drink Sky On Rabbit’s Field (Lost Control)” 6´55 Arnont Nongyao (Tailandia)
“Destroyer” 1’30 Jan Hakon Erichsen (Noruega)
“Irreversible Forest” 4'35 Allison Kotzig & Istvan Szilagyi (Eslovaquia)

Azaroak 26, osteguna, 20:00etan
MEM Exhibition Hall. (Harrobi plaza 4)
Erakusketaren azken eguna eta Dantza
Irina Baldini (Herbehereak-Finlandia-Italia)
MEM jaialdiaren erakusketa guztiak egun horretan bukatuko dira

Jueves 26 de Noviembre 20h
MEM Exhibition Hall. (Plaza de la Cantera 4)

Danza
Irina Baldini (Paises Bajos-Finlandia-Italia)
“Content not-yet” (Todavía no)



Irina Baldini “Content not-yet” (Oraindik ez)
Ikerketa bat gorputzean: edukiaren aukerak eta itxuraren funtzionaltasuna. Gorputza gorputza bezala eta ez bere errealitate aldatzeko gizartearen aurrean mozorro bezala.  Nola gal dezakegu itxuraren sorkuntza (gorputza ezagutzen dugun bezala, burua, gorputz-adarrak, gorputz-enborra...) eta bere egitura gure arretaren helburua izatea? Mugimendua atzeratzen da hasieran gorputzaren edukiaren konfigurazio berria sortuz espazio eta denborari lotuta. Itxurak eta mugimendu abiadurak sortzen dituzte irekidurak bitarteari begira, hau da nik “oraindik ez” deitzen dudana.
Florencian (Italia) 1988an jaio zen, dantza eta mugimenduaren artista da.
www.irinaosterberg.com


Irina Baldini
(Paises Bajos-Finlandia-Italia)
“Content not-yet” (Todavía no)
Una investigación en el cuerpo: las posibilidades de su contenido y la funcionalidad de su forma. El cuerpo como un cuerpo y no como una máscara social de elementos que se presentan para tergiversar su realidad. ¿Cómo podemos perder la concepción de la forma (el cuerpo como la conocemos, cabeza, extremidades, torso) y permitir a su estructura ser el objeto de nuestra atención? El movimiento se retrasa en su inicio creando nuevas configuraciones de contenido del cuerpo en relación con el espacio y el tiempo. Su forma y la velocidad del movimiento crean aberturas hacia el intervalo, lo que yo llamo el "todavía no".
Nacida en Florencia (Italia) en 1988, Baldini es una artista de la danza y el movimiento.
www.irinaosterberg.com

Azaroak 28, larunbata, 20:00etan
Bilborock. Mesedeetako Ibeni 1
Kontzertuak:
Arma Agharta (Lituania)
Heidi Horsturz (Alemania-Herbehereak)
Magmadam
Blood Quartet

Sábado 28 de Noviembre 20 h
Bilborock. Muelle La Merced 1
Conciertos:
Arma Agharta (Lituania)
Heidi Horsturz (Alemania-Países Bajos)
Magmadam
Blood Quartet (USA, Cataluña)



Arma Agharta
(Lituania)
Bakarra, soinu eta irudietatik mundu urruna. Zarata kaotikoaren neurrigabeko erupzioaren eta erritu-psikodeliko hipnotikoaren arteko eremu zabala. Zailak diren azaltzeko osagai xamaniko ugari nabaritzen dira senezko eta eztarriko era batez. Zentzugabeko umorea, entzulea murgiltzen da haur gune subkontziente batean, gorputzaren mugimendu arraroen bidez, berezko jokoak eta  ahots esanahirik gabe ulertzen ez den glosolalia bihurtua.

Arma Agharta (Lituania)
El único, mundo distante de sonidos e imágenes. Un amplio territorio entre erupciones desenfrenadas de ruido caótico y rituales psicodélicos hipnóticos. Muchos elementos chamánicos que son difíciles de describir se perciben de forma instintiva y gutural. Humor absurdo, que sumerge al oyente en un espacio subconsciente infantil a través de movimientos corporales extraños, juegos improvisados espontáneos y la voz, libre de significado convertida en una glosolalia ininteligible.
www.arma.lt



Heidi Hörsturz
(Alemania, Herbehereak, Yoyo Galaxia )
“Erdbeer! Banane! Schoko!” (Marrubi! Banana! Txokolate!)
Arte zaborraren ikus-entzunezko performance.
Bideoartearen sarraskiak oraingo arte zaborraren kultura eta zaratatsu soinuen diseinuak nahasten du. Performance honek gero eta sobreestimulazio gehiago lortzeko gaur egungo gizartearen desioa adierazten du. Informazio indartsuaren bilaketa, sexu-edukia, mundu koloretsua gaur egungo depresioaren aurrean. Hausnarketaren errepresioa, ikus-entzunezko erasoak burmuinean, artifizialki eraikitako mundua. Emoziozko harremanak giro naturalaren gainean uzten duen orgasmo digitala.

Heidi Hörsturz (Alemania, Paises Bajos, Galaxia Yoyo)
“Erdbeer! Banane! Schoko!” (Fresa! Plátano! Chocolate!)
Una performance audiovisual de arte basura
La mascre del videoarte combina la cultura del arte basura moderna y diseños de sonido ruidosos. Esta performance describe el deseo de la sociedad contemporánea por conseguir una mayor sobreestimulación con cada vez más pequeños lapsos de atención. La búsqueda de informaciones impactantes y contenido sexual y el anhelo de un mundo colorido intentan sustituir a la actual depresión. La represión de la auto-reflexión con ataques cerebrales audiovisuales representa una lucha por un mundo construido artificialmente. Un orgasmo digital que superpone las relaciones emocionales con el entorno natural.
heidihoersturz.blogspot.nl

Magmadam 2014-ko apiriletik martxan dagoen eta Itziar Markiegi (Anorexia Mental, Baba Llaga...) eta Myriam Petralandak (Gora Japon) osatutako bikotea gara. Oraingoan hirukotean ohizko laguntzaile dan Aitor Villanuevagaz visualak sortzen. Gorputza eta Soinuaz Esperimentazio-ikertze lanetan gabiltza,estruktura, ez-estruktura eta inprobisazioaren bidez besteak beste. Gure lan prozesu eta zuzenekoetan, enegia bere joan etorri, transformazio eta horren ondoriozko egoerekin jokatzen dogu, honen emaitza soinu-zarata eta mugimenduan ikusi daitekeelarik. Soinuarekikoa, materialtasunetik,testuretatik eta gorputzetik abiatuz, arakatzen dogu,erroreari ere sormen erabilera emonaz. https://magmadam.bandcamp.com/ http://cargocollective.com/magmadam

Magmadam
Dúo abierto formado por Itziar Markiegi (Anorexia Mental, Baba Llaga...) y Myriam Petralanda (Gora Japon), en activo desde abril de 2014. Esta vez en trio con Aitor Villanueva, colaborador habitual, generando visuales. "Trabajamos en la experimentación - investigación desde el cuerpo y lo sonoro, mediante estructuras, deconstrucciones y la improvisación. En nuestro proceso de trabajo entran en juego la energía, sus tránsitos y la influencia - confluencia de sus improntas. Exploramos lo sonoro, desde lo material, las texturas y el cuerpo, haciendo un uso creativo del error".



Blood Quartet 
(EEBB, Katalunia)
“La alianza experimental de Mark Cunningham”
Blood Quartet osatzeko alde batetik Murnau B. Bartzelonako noise eta art rock hirukotea  eta beste aldetik Ney York-eko no wave legenda Mark Cunningham (Mars) bildu ziren.Talka honetan Bartzelonan 1991-etik bizi den estatu batuetarrak bere tronpeta eskaintzen du ambient ehuna lortzeko, jazz iluna eta rock geldiezina. Aliantza esperimentala eta libre estilo aldetik, sutan nabaritu da “Dark Energy” laukote bizi honen lehenbiziko lana. Murnau B. taldeko partaideek jo dute (edo jotzen dute) Kataluniako lurpeko talde batzuetan:  El Petit de Cal Eril, Zeidun, Autodestrucció edo Le Fou. (“Dark Energy” Boston Pizza Records-ek argitaratu du, Hang the Dj's, Jacquard Recs, 2015)

Blood Quartet (USA, Cataluña)
“La alianza experimental de Mark Cunningham”
Blood Quartet es nada menos que la unión de Murnau B., trío barcelonés de noise y art rock, con la leyenda de la no wave neoyorquina Mark Cunningham (Mars), colisión en la que el estadounidense afincado en Barcelona desde 1991 pone su trompeta al servicio de un denso tapiz de ambient, jazz oscuro y rock inquieto. Una alianza experimental y estilísticamente libre que ha quedado sellada a fuego en “Dark Energy”, el primer trabajo de este imprevisible y visceral cuarteto.
Los miembros de Murnau B. han tocado (o tocan) en algunas bandas referentes subterraneas de Cataluña como El Petit de Cal Eril, Zeidun, Autodestrucció o Le Fou.
(“Dark Energy” ha sido editado por Boston Pizza Records, Hang the Dj's, Jacquard Recs, 2015) 
https://www.youtube.com/watch?v=7qyGTUHuLyc